مشاور بازاریابی- مشاور مارکتینگ

مشاور و مدرس بازاریابی

مشاور بازاریابی- مشاور مارکتینگ

مشاور و مدرس بازاریابی

مشاور بازاریابی- مشاور مارکتینگ

علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
www.khooyeh.ir
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید

مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی
مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی
مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی
د

ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com
یک مشاور بازاریابی، شرایط کار با یک مشاور بازاریابی، چرا مشاور بازاریابی
 
یک مشاور بازاریابی، شرایط کار با یک مشاور بازاریابی، چرا مشاور بازاریابی

 

چندنکته در مورد یکی مشاور بازاریابی وجوددارد که باید بررسی شوند

بیست پرسش اساسی در مورد مشاور بازاریابی و مشاوره بازاریابی:

تهیه و تنظیم: علی خویه ( مدرس دانشگاه با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای)

1- چرا باید از یک مشاور بازاریابی استفاده کرد؟

2- برای اینکه بتوانیم با یک مشاور بازاریابی ارتباط برقرار کنیم باید چه کنیم؟

3- چرا باید از یک مشاور بازاریابی در کسب و کار خود استفاده کنیم؟

4- آیا از مشاور بازاریابی در صورت نیاز استفاده کنیم یا اینکه یک مشاور بازارابی همیشه کنار خودداشته باشیم؟

5- برای انتخاب یک مشاور بازاریابی چه مراحلی را طی کنیم؟

6- یک مشاور بازاریابی دقیقا چه فعالیت هایی در شرکت ها انجام می دهند؟

7- چگونه مسائل خود را با یک مشاور بازاریابی مطرح کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم؟

8- یک مشاوره بازاریابی چه خصوصیاتی دارد و مشاور بازاریابی کیست؟

9- در حین کار با یک مشاور بازاریابی باید چگونه رفتار کنیم تا نتیجه اثربخش داشته باشیم؟

10- آیا از یک مشاور بازاریابی و جلسات مشاوره بازاریابی انتظار معجزه داشته باشیم؟

11- برای گرفتن مشاوره بازاریابی به دفتر مشاور بازاریابی برویم یا از مشاور بازاریابی دعوت کنیم تا در شرکت ما حضور داشته باشد کدام روش نتیجه بهتری دارد؟

12- چه میزان بودجه ای را برای یک جلسه مشاور بازاریابی در نظر بگیریم؟

13- چه مقدماتی را برای یک مشاور بازاریابی و جلسه مشاوره بازاریابی مهیا کنیم؟

15- انواع مشاوران بازاریابی و مشاور بازاریابی به چند دسته تقسیم می شوند آیا مشاوران بازاریابی نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند؟ 

16- سبک های مشاوره بازاریابی و سبک یک مشاور بازاریابی چیست؟

17- چه گزارش هایی را برای مشاور بازاریابی تهیه کنیم؟

18- خروجی جلسات مشاوره بازاریابی و مشاور بازاریابی چیست؟

19- مفید ترین و بهترین زمان استفاده از یک مشاور بازاریابی چه زمانی و چه مدتی است؟

20- آیا با یک جلسه مشاوره بازاریابی از یک مشاور بازاریابی می توان نتیجه گرفت؟

پاسخ سولات و پرسشهای بالا را از استاد علی خویه  khooyeh.com  جویا باشید 

استاد علی خویه پاسخ پرسشهای بالا را خدمت شما ارایه می دهند باما در ارتباط باشید.

 


 برچسب ها: یک مشاور بازاریابیشرایط کار با یک مشاور بازاریابیچرا مشاور بازاریابی

برچسب‌ها: یک مشاور بازاریابی, شرایط کار با یک مشاور بازاریابی, چرا مشاور بازاریابی

ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com
ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com
 
تاریخ : پنجشنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۶

یک مشاور و مدرس بازاریابی و فروش باید

1- دانش آکادمیک در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش داشته باشد

2- تجربه اجرایی درزمینه بازاریابی و فروش داشته باشد

3- درک عمیقی از مسائل بازاریابی و فروش به روز دنیا داشته باشد

4- تفکر سیستم و مدیریتی به صورت استراتژیک داشته باشد

5- با تفکرات به روز دنیای بازاریابی و فروش آشنایی داشته باشد

6- خودش فرد موفقی باشد تا بتواند به سازمان های موفق کمک کند

7- درگیر کار شده و خودش فردی کاملا اجرایی باشد

8- مسائل را به طبقه بندی کرده و گام به گام بررسی و حل کند

9- برای آموزش های بازاریابی و فروش به شکل کیس استادی کلاس را اداره کند

10 - اعتقاد به کار تیمی داشته باشد و کارگاه های آموزشی و مشاوره ای را به صورت تیمی و گروهی اداره کند
برچسب‌ها: مشاور بازاریابی باید

ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com
یک مشاور بازاریابی کیست؟ مشاوره بازاریابی چیست؟ وظایف مشاور بازاریابی چیست؟
 
مشاوره و آمورش در شرکت های معتبر ملی و بین المللی/ علی خوبه alikhoobeh.ir و khooyeh.ir

مشاور بازاریابی  کیست؟ کار مشاور بازاریابی  چیست؟ مشاور کسب و کار چه کسی است؟ مشاور بازاریابی و فروش کیست؟ مشاور برند و شرکت چه وظایفی دارد؟

مشاوران بازاریابی نگاهی سیستمی از خارج به داخل داشته و به مسایل از زاویه دیگری می نگرند که صاحبان مشاغل و یا افراد دارای مسئله به سبب مشغله فکری، ذهنی و همچنین درگیری با عناصر اصلی مسئله، به درستی نمی توانند مشاهدات لازم را داشته، تش

ادامه مطلب در ...


برچسب‌ها: مشاور بازاریابی, مشاوره بازار, مشاوره تحیقات بازار, مشاوره مهندسی بازاریابی, مدرس بازاریابی

ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com

مشاوره بازاریابی و فروش برای مدیران سازمان ها و شرکت ها

چه نوع مشاوره بازاریابی و تبلیغاتی برای مدیران مناسب تر است. آیا مدیران نیازی به این خدمات مشاوره دارند؟ در سال اخیر هزینه های بازاریابی و به خصوص تبلیغات به نحوی افزایش یافته است که اغلب مدیران قبل از انجام و اکران تبلیغات، به بازخوردهای مثبت و منفی آن بیش از مبلغ آن می اندیشند. مشاوره بازاریابی و تبلیغات از دو بخش تشکیل شده است؛ مشاوره بازاریابی و مشاوره تبلیغات. مشاوره بازاریابی به بخشی کلی از حوزه بازاریابی شرکت یعنی مواردی از قبیل امور مشتریان، فروش، روابط عمومی، رضایت سنجی مشتریان و کارکنان شرکت، مدیریت برند و برخی بخش های ...

ادامه متن »
 

برچسب‌ها: مدرس فروش, مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, استاد فروش, مدرس اصول و فنون مذاکره

ارسال توسط مشاور بازاریابی www.khooyeh.com

نکاتی در مورد مشاوره

نکاتی در مورد مشاوره برای بسیاری افراد قرار گذاشتن با یک مشاور چندان آسان نیست. بسیاری از افراد فکر می کنند اگر برای رفع مشکلات خود به مشاور مراجعه کنند، همکاران آنها فکر میکنند که آنها افرادی نالایق هستند و توانایی انجام دادن کار را ندارند. در نتیجه بسیاری از افراد نسبت به فرآیند مشاوره بی میل هستند مگر آنکه در چنان موقعیت آشفته ای قرار بگیرند که توانایی آنها برای انجام دادن وظایفشان صدمه دیده باشد. اغلب اوقات مراجع با انتظارات غیرواقعی نسبت به آنچه در جلسه مشاوره روی میدهد مراجعه میکند. در نتیجه در پایان جلسه انتظار دارد ...

ادامه متن »
 

برچسب‌ها: نکاتی در مورد مشاوره, مشاور فروش, مدرس فروش, مدرس CRM, مشاور و مدرس مهندسی فروش
  • sales teacher

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی